Veoricizarea României. Nu o mai lăsați pe Ecaterina Andronescu să-și bată joc de copiii noștri!

„Strigătul meu e o rugăciune către profesorii de matematică, să încerce prin cursurile remediale să completeze lacunele elevilor”, a spus aseară ministrul Educației, Ecaterina Andronescu. “Rugăciunea” ministrului vine după ce a constatat că modul în care s-a hărnicit în mult prea mulții săi ani de mandat la cârma ministerului chiar au pus pe butuci Educația și Învățământul. Cică: rezultatele la simularea Evaluării Naționale 2019 reprezintă un „semnal de alarmă”, puțin peste jumătate dintre elevi obținând note de peste 5... FELICITĂRI!

Un semnal de alarmă îl reprezintă întreaga sa carieră de ministru al Educației și Învățământului. Nu ne rămâne decât să ne rugăm la înger-îngerașul fiecărui copil fie să-l țină analfabet, cu reale șanse de a deveni măcar parlamentar, ministru și prim ministru, fie să-l mute de tânăr pe alte meleaguri unde se pune preț (nu preș) pe învățământ, să nu cumva să-i placă cartea aici, în România, să ajungă, Doamne ferește, un papagal de ‘telectual: sărac și cu pretenția să i se acorde respectul muncii.

Scârț!

Nu degeaba madamei acesteia i se spune Abramburica. De când o știm la cârma ministerului – și, cum ziceam, sunt mult prea mulți și iremediabili ca stricăciuni acești ani -, individa și-a urmărit interesul de grup educațional organizat, transformând învățământul gimnazial în masă de alimentare a Fabricilor de Diplome numite impropriu Universități particulare. Că era nevoie, că nu era, s-a umplut țara de spiruhareți, universitaridevest, românoamericani, dimitriecantemiri și alte rahaturi din acestea care au avut ca singură valoare reală doar sugerea banilor proștilor de părinți care au crezut că loazele lor pot fi și altceva (decât loaze) dacă primesc o patalama universitară în mână.

Și cât a insistat madama să desființeze profesionalele, să facă Bacalaureat tehnic, să introducă an pregătitor la facultate pentru loazele care nu reușeau să-și ia BAC-ul nici cu copiuța în față, să desființeze sistemul de supraveghere de la examen și câte și mai câte... Individa a subminat Învățământul românesc din toate pozițiile posibile, scopul său a fost evident din moment ce sugea salariu de la atâtea “particulare”, dar procurorii aveau alte războiae de dus împotriva corupției.

Nu există examen de Bacalaureat la care să nu se raporteze licee CU PROMOVABILITATE ZERO – deci, despre ce vorbim după ce această individă este mama acestui dezastru educațional?

Mă întreb, de dragul întrebării: cum își justifică salariile încasate din patru în patru ani profesorii de la liceele cu promovabilitate zero? Sună interesant să aflăm și opiniile celor care au dat meditații, atâtea sesiuni de Bacalaureat, unor loaze de elevi din categoria “promovabilitate zero”, să aflăm de ce nu i-au anunțat pe părinți că aruncă cu banii degeaba pe niște copii care nu fac față având grave lacune educaționale încă din școala primară. Practic, în ultimii ani, cu largul concurs al politicienilor populiști și al tembeliziunilor, în școala românească s-a promovat un semi-analfabetism de genul să dăm țării cât mai multe diplome și facultăților cât mai mulți studenți!

Totul pornește de la Abramburica, cea cu aer de gospodină cumsecade, care a ocrotit tot ce este fraudă în învățământ: plagiate, copiat din greu, șpagă, conflict de interese, abuz, finanțarea pe criterii dubioase, fugă de responsabilitate. Cati, s-a arătat “îngrijorată” de rezultate – dar sunt aceleași îngrijorări pe care le-a mai îngrijorat de fiecare dată din 2000, încoace, de când învățământul a avut neșansa să intre în coliziune cu lăcomia și prostia ei. O „gugălire“ pe necuvântul “ecaterinanadronescu” și cuvântul “îngrijorare”, vă vor pune în față o listă nesfârșită de astfel de “îngrijorări”.

Cea mai tare “îngrijorare” a fost cea de la BAC-ul din 2011, când Abramburica se pronunța că rezultatele ar putea fi influențate de stresul cauzat de măsurile drastice de supraveghere instituite de Daniel Funeriu. „Examenul acesta de bacalaureat a fost sub lupă. Măsurile de securitate m-au deranjat profund. Nu poți să îi transformi pe profesori în polițiști, ci poți doar să le ceri să fie exigenți. Poate și stresul acesta a produs efecte asupra elevilor”. Adică s-a introdus stres că s-a interzis furtul. Această reacție de tip Andronescu în fața corectitudinii ar fi trebuit să ne îngrijoreze profund. Individa aceasta nu are ce căuta în fruntea Ministerului Educației și Învățământului!

Adauga comentariu