Magazinele din centrul Zalăului se bat în promoții pentru a atrage clienții care iau cu asalt mall-ul

Noul complex comercial din Zalău pare că distruge comerțul "autentic" din oraș, adică magazinele care vând haine sau fast-food-urile din zona centrală. Statisticile arată că peste 20.000 de sălăjeni trec în medie, pragul mall-ului într-o zi.

În acest context, magazinele și cei care vând produse fast-food încearcă să se redreseze.

Majoritatea magaznelor din zona centrală a orașului afișează mari reduceri de preț, de până la 50 la sută. Mai mult, restaurantele de tip fast-food încearcă să atragă clienți rpin diferite concursuri, așa cum este cazul celor de la Imbis.

Zona comercială din centrul orașului este aproape moartă la ora actuală, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Silvania și Activ Plazz Mall sunt ca și pierdute, pragul acestor clădiri fiind trecut de foarte puțini clienți, spre deloc. 

Adauga comentariu